torsdag 1. november 2007

Eksamen(sangst)

Vi skriver november og det er på høy tid med det obligatoriske
"hjelp, det er eksamen og jeg kan ingenting" -innlegget.

Etter veiledningen på mandag mistet jeg helt piffen. Professoren satt der på sin høye hest og stilte meg spørsmål som like godt kunne vært på gresk. Da slo tanken meg. Hvis dette er veiledning, hvordan blir det da å ha muntlig eksamen med han, om mindre enn to uker?

Om ikke det er nok, jeg står allerede fast på hjemmeeksamen, og det er før drøftingen har begynt. Men avslutningen er klar....ikke at det er et godt tegn.

Og ja, humøret er like dårlig som det høres ut som. Det som hjelper litt er is. Derfor spiser jeg så mye is som det er plass til i fryseren. Søstrene hjelper gladelig til.
I går kveld var det is og filmen "Lady og Landtrykeren" Det var deilig å koble av for en skakket liten stund med sjokoladesaus rundt munnen.

Men skulle humøret bli for ille, vet jeg hvem jeg skal slå.
Carl I. Hagen. For han synes sånt er greit. Ærlig talt, ja. Den idioten er like dum som han ser ut til. Og det sier ikke fint lite.

6 kommentarer:

Marianne sa...

Stakkar!! I neste uke ska eg prøva å hjelpe deg litt med humøret, viss du love å ikkje slå te meg...

Navn: Therese sa...

Takk for medlidenheten, d va godt,altså!!
ååå, d hadde eg satt pris på, altså!!
Klart eg ikkje ska slå deg...ska eg slå, blir d kun Carlemann...man høster som man sår!!...

Linda sa...

Ja har veldi lyst å komma på besøg snart! :)

Off eksamen! Eg ska heldigvis ikkje ha eksamen før te våren. Eg føle me deg!

Unknown sa...

Snaxy, jeg føler veldig med deg og har det på samme måten selv. Litt seint i gang og inspirasjon som er ikke eksisterende. Hvis vi samler nok underskrifter, tror du vi kan få skrudd tiden en måend tilbake da, sånn at vi har en kjangs for å bli ferdige?annichan@gmail.com

Unknown sa...

Som den språkstudenten jeg er, så skal ikkeeksisterende være i et ord, bare for å rette på meg selv :)
Går fort i surr i all denne russiske historien jeg driver med

Navn: Therese sa...

Linda: Så bra, og takk for medlidenheten! alltid godt når nåken syns synd på deg, ihvertfall når ein lide av sjølmedlidenhet;)

Anni: Babe, u and me i samme båt!!
Den underskriftskampanjen va et utrolig smart påfunn!!!sign me in!!

Russisk historie og språk, ikkje rart d går i surr, sjøl for den beste!! tror me snart på ta den kjøreturen me har snakka så lenge om...roskiroski;) Lykke te, schnuppa mi:)