lørdag 15. desember 2007

Klagesang

"Klaaaaaaaagesang" synger Maria på juleplaten sin.

Jeg har kjent på det å klage i det siste, og jeg har klaget. Ikke fint lite heller.
Noen ganger går ting virkelig skeis. Og det føles ikke alltid som at man høster det man sår.

Dårlige resultater (ja, jeg har ennå ikke kommet over eksamenskarakterene), travle tider på skolen, uoverkommelig pensum med hjemmeeksamen midt i juleferien, oppløst kollokviegruppe, fravær av internett og plutselig deadline av en elendig skrevet oppgave.
Alt dette med en deilig dose feber og snørr på toppen.

MEN da hjeper det å blåse ut. Få ut gørra og frustrasjonen.
Så nå er kommentarsiden åpen for klagesanger, slik at vi kan gå syngende inn i jula med sangen
"Jeg er så glad hver julekveld"

So long, gåttfolk:)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Mas mas mas
over hele linja
mandag hele året
det er ingenting å le av
men jeg kan ikke la være
splitter piiiiiiiiiine, splitter pine
(dam da da da da dadada da, dam da da da da dadada da)
Men husk at JKR støtter deg!! Og forhåpentligvis støtter du meg også, idet jeg skal levere inn verdens dårligste oppgave i morgen, men ikke orker å gjøre mer på den pga min fysiske form.

Navn: Therese sa...

JKR forever
- du har min fulle sympati, Marianne.

Takk for din klagesang, jeg sang med.
God bedring til deg også, og lykke til med verdens dårligste oppgave!!

Birte sa...

Off hørres ikkje bra ut! Følge me deg!... har heldigvis endelig ferie eg.. så nå har eg starta et nytt prosjekt hos Mariann... der komme d til å skje noen innrednings revulosjoner denne uka håper eg!! Ganske kjekt me sånne ting du bare får for deg at du måååå bare gjøre ein søndagskvel kl hal 11... haha jaja k seie du til ein lunsj eller någe denne uka.. eller har du nok stress...?? me får snakkas! Klem