mandag 1. september 2008

Helgebesøk

Miriam og Ida- to kjekke jenter!


Verre er det med disse ;)


Benedicte- i dyp konsentrasjon!


Resultatet


Miriam- i "Humla"

Denne helga har jeg hatt besøk av mitt 13- snart 14 år gamle søskenbarn, Miriam, og hennes jevnaldrene venninne, Ida.
Benedicte kom også- og alt var duket for ei skikkelig "jentehelg"

På fredagen ble det kinokveld med "Mamma Mia" , lørdagen gikk til shopping i sentrum, Ikea og Kvadrat samt "makeover" om kvelden med "Pretty woman" og knask som tilbehør.
Søndag avsluttet vi helgen vår med tur til Kongeparken.

Alt i alt ei veldig koselig helg:) Velkommen igjen, jenter!

Jeg igjen har hanglet i snart ei uke- i dag ble resultatet av det feber og enda mer hoste.
Dagen min ble ikke bedre av at det ble utlevert ei oppgave i vitenskap, metoder og filosofi.
Om jeg synes synd på meg selv? - Jo, ja, litt.
Har jeg lov til det? - vel, jeg gir meg selv lov i ett par dager til, men da MÅ jeg begynne på oppgaven+ samt lese som gal.

Huff&huff!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Huff, det er visst sesong for hangling, sliter med det samme sjøl...God bedring!! Tips til trøstemat: se om nærmeste Pentik eller cafe har sjokoladedyppede kaffebønner til salgs-koffein og sjokolade i et knas, jatakk! ;)

Navn: Therese sa...

namnamnam!!!! d hørtes himmelsk ut, takk for tipset!!

God bedring te deg o, kjære deg:)