onsdag 21. januar 2009

En liten oppdatering..

Roser på sengen av mine kjære samboere på 25- års dagen ;)




-Søstrene Tjørn ved kakebordet :)
- Brudekjoleprøving på Agape






-Benedicte pynter juletreet :)









Det er visst ikke mye liv her inne for tiden...men på høy tid å ønske alle et riktig, godt nytt år!
Julen ble feiret i Stavanger/ Sandnes sammen med Olav sin familie. Ellers hadde jeg en liten førjulstur til Haugesund hvor mat, venner og besøk er stikkordet.

Influensa slapp vi heller ikke unna (kanskje jeg snakker for omtrent halvparten av befolkningen nå?), men ingenting er som noen dager med faste mellom jul og nyttår.
Nyttårsaften ble feiret i Arendal sammen med broren til Olav og hans kone, samt tre andre besøkende. Koselig! Det ble også tid til en del familiebesøk i juleferien, noe som hører med :)
Alderen kryper også oppover for denne skrale kroppen. Om det ikke akkurat ble markert med gravøl, så ble det feiret. Familiebesøk lørdagen og jenteselskap søndagen.
Tusen takk for alle gavene, meldingene og bursdagshilsningene :)

Ellers blir det også litt tid til bryllupsplanlegging. Forrige helg kom Benedicte på besøk. Hun, Linda, Silje og Helene ble med meg for å se på kjole. "Jeg fant, jeg fant" :)
Så nå skal den bare sys til, så er den klar, kjøpt og betalt :)
Flowers next ;)


Mitt eneste nyttårsforsett i år er å fullføre studiene....jeg er helt elendig på å holde nyttårsforsettene mine, men dette klarer jeg forhåpentligvis....;)
For å klare det sitter jeg i en falleferdig brakke på campus i noe de har lurt oss (vel, ikke meg) til å tro er et kontor.
I dag har jeg vært på lunsj og shopping med Linda i klassen. Det er ikke å forakte med et avbrekk midt i uka! I kveld blir det kino med filmen "Jernanger".
Du, da? (eller skal jeg si: dåkkår da, Ann Helen, Anni, Katrine, Marianne G og Olav :P )




















8 kommentarer:

Anonym sa...

Hoy, du e ikkje den einaste som har oppdatert blogg :) (jepp, eg kjede meg på lab....). Tror jaggu me dele nyttårsforsett, satse på å bli ferdige eg og-å kanksje til å me få meg ein jobb?? Who knows...

Anonym sa...

WOW!!!!!!! Skal du gifte deg???????
Så gøy!!!!! Fortell!!!! Når skjedde dette? og når står bryllupet??

Navn: Therese sa...

Katrine: hoyhoy, alt me får tid te når me egentli har andre ting å gjørr!;) Godt me arbeide mot et felles mål! jobb hørres litt skommelt ut...e liksom grodd fast bak pulten ;)men på ei aen sia...NULL antall eksamen/oppgaver ol. og LØNN!

Renate: min kjære scrappegale sørlending:) me ska gifta oss 25 juli i sandnes:) blir stas:) forlova oss 10.09.08 i Oslo, så nå går d i bryllupsplanlegging :=) Går dåkkår med gifteplaner, da? :)¨
Fantastiske kort du lage :)))) Keep up the good work!

Marianne sa...

Ja, eg e på plass på bloggen din vett du:)
Håpe du har en fine dag å ikkje kjede deg i hel øve bøkene!
Klem

Anonym sa...

eg o lese bloggen kjære samboar! :)

-Helene

Navn: Therese sa...

Søster Marianne!
-Du e trofast som dagen e long!!!:) ;)eg sovna øve bøkene, men skjønnhetssøvn e ikkje å forakta ;)

Go natt, prinsesså i Haugesund:) nattaklem


Søster Helene!
- din tilstedeværelse i bloggen er prikken over i`en! ;)
Alltid kjekt med en ny leser, mon tro om me e oppi seks faste lesere nå (eller fan, som Katrine og Ann Helen sa d så sterkt :P )?

Birte sa...

haha så koselig! Sko bare inn å sjekke om du hadde oppdatert å så e d førsta så møte meg et bilde av meg som ånse meg, gått at eg har ei normal søster som klare å behold roen... hihi Må finne på noe en dag!! Klem

Navn: Therese sa...

Haha, Birte, du har ingenting å skamma deg øve på det bilde!!:=) U look gooood! ;)

Speaking about oppdatering: eg savne litt nytt på bloggen din!!:=)

Ein date hørtes fortreffelig ut, eg har sendt deg ein melding :)Klem