onsdag 8. april 2009

Ibsen vs. Samson







På søndag hadde vi besøk av Thomas, Heidi og deres 3,5 mnd gamle Lundehund, Samson.
Besøket var kjempekoslig, alltid kjekt med folk "himafra"!

Hundene lekesloss mer eller mindre hele dagen.Samson med tennene, Ibsen med labbene ;) Og bare så det er sagt; det ser mer dramatisk enn det var! ;)
Ibsen var veldig forsiktig, selv med tennene til Samson fast i leppene;)

Nå er guttene mine reist på hyttetur. Jeg skal på kino og annet kos i kveld.
Resten av påsken ser vi hva som skjer, lite planlagt annet enn litt lesing og skrivig. Har allerede fått gjort litt, men skader ikke å gjøre mer! ;)

GOD PÅSKE ALLE SAMMEN!

ps: siden jeg har mistet alle sideelementene mine, og dermed også deres bloggadresser, kan dere være så snille å legge igjen en beskjed, eller sende den på mail? Savner godt lesestoff :)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Heia Therese! Så skjønt med dei hundane... E vel som underholdning for dokke m Ibsen! Ville bare sei god påske t deg!!! Min blogg e birgittevassbo.blogspirit.com. Me snakkes. Klem frå Birgitte

Navn: Therese sa...

Hei Birgitte:)

Takk for adresså di :)
Ja, d e utrolig mye selskap i den firbeinte, du sko hatt deg ein sånn!!:) GO PÅSKE te deg o, me e snart nødt te å få fingen ut å treffast!!! klem

katrine sa...

Eg seie d igje: gubban så fort det dyret vokse! Og så fine han e :) God påske t deg og og, d går i lesesal her (skjønt eg tok meg nesten heilt fri i dag!)

Bloggen ligge på http://sylvesterhardetgodt.spaces.live.com/

Anonym sa...

hei du skinny girl! E du her og? egen blogg å greier...det visste eg ikkje...har du holdt det hemmelige de ca 1 1/12 årene eg har kjent deg? Hmmm og eg lese ingen news om ei nye buksa her...??? hehehe :D :D

God påske :)
Påskehilsen fra Skinny L.

Marianne sa...

Nettets fantastiskeste blogg ligge sjølvsagt på mjann.blogspot.com
Så vett du det! :)
Klem fra din ivrigste leser!

Navn: Therese sa...

Katrine: hehe, påsken blei lesing og skriving for meg o! (sukk...men ka gjørr me vel ikkje for skolen? 8=)

Ibsen vokse som gal, må le av han, verdens største kløna :D Koordinasjonen e ikkje heilt onna kontroll! Takk for adresså :)

Skinny L: Bokså SKA få et heilt eget innlegg!! Tenk at du fant ut min største hemmelighet!! Ka blir d nesta?;) Skinnyblogg for dei tynnaste? hmmm, time will show ;)
Hatt ein goe påske? :)

Marianne: Klem og takk te min ivrigaste lesar :)