torsdag 28. mai 2009

Jeg blir så sint.....



....på disse mennene i midtlivskrise, sansen for fart og egen kondomdrakt!

Ibsen og jeg var på tur i Sørmarka i går da to menn kom susende forbi oss i en voldsom fart. Den ene syklisten traff stakkars Ibsen i nedre delen av kroppen, samt halen. De suste bare videre uten et så lite "unnskyld" eller spørsmål om hvordan det gikk.

Heldigvis var vi ikke langt hjemmefra, selv om det tok noen minutter før stakkarsen ville gå igjen. Han blødde på den ene bakfoten og så veldig redd og nærvøs ut...ellers var han i fin form. Han kom seg etter noen timer med kos og trøst hjemme, samt litt ekstra mat...og ble samme, gode "gamle" Ibsen igjen.

But anyway...skjerpings til disse sorter syklister som ikke tar hensyn til andre enn seg selv!

Ellers har uken vært ganske så sosial og kjekk! Mandag kom Remi på besøk til oss, der det ble drøs og mange kalorier. Tirsdag var det hudpleiekurs hos Helene i søsterhjemmet med en konsulent fra Mary Kay. I går hadde jeg ikke mindre enn to turer til Agape og en "lunsjdate". Det er bryllupstider i sikte! Jeg fikk se Karen i sin nydelige brudekjole og Mariann i sin vakre selskapskjole. Dere blir rett og slett "stunning", jenter! Så hvis jeg ser vekk i fra all skriving og redigering, som uken også har vært preget av, kan jeg si meg veldig fornøyd :)

I morgen er det helg igjen og da er det duket for den første jentekvelden i eget hus;)Gleder meg til det, deilig å slappe av i godt selskap der oppgave er oppgave...and that`s it!

4 kommentarer:

Marianne sa...

Stakkar Ibsen! Han syklisten sko blitt fratatt retten te å sykla for evig tid!!

Navn: Therese sa...

D E HEILT SANT!!!

Helene sa...

Syklistar e farlige... Huff koffår må de sykla fort i Sørmarkå til og med? Sørmarkå e for å gå tur og lufta hundar, ikkje for å trena te sykkelløp... Bra Ibsen kom seg utøve kvelden då :)

Navn: Therese sa...

Helene: ja, dei e ganske så sjølsentrerte der dei bånne avgårde i full fart!!:(

Ibsen takke for medfølelsen, han sette stor pris på sånt!;) :)