torsdag 27. august 2009

Skadet...


...Ibsen ligger hjemme i buret sitt på badet (jeg skulle nemlig til legen i dagmorges, så han kunne ikke bli med til skolen)

Hendelsen fant sted i hundeparken i går ettermiddag. En veldig sint Doberman gikk til angrep på lille hunden vår, som endte opp med et nokså langt rift i siden og et mindre på halsen. Heldigvis holdt pappen hode kaldt og fikk fjernet Ibsen fra det ville dyret.

Sårene er heldigvis ikke dype, så Ibsen slapp nok fra det med skrekken.

I helgen som var hadde vi usigelig koselig besøk av Thomas, Heidi, Hans Petter og Samson. Helene sin 25-års dag ble feiret med brask og bram lørdagen og de firbente hadde en non-stop feiring ca. hele helgen.
Traff også en tidligere studievenninne og hennes utkårede på Kilden samme helg (se bloggen hennes på profilen min; Renate scrappegal, hun KAN scrappe, for å si det mildt).

Ellers er dagene preget av mye mindre dramatikk enn nevnt ovenfor (da tenker jeg på slåsskampen :P )
Lese, sove, skrive, spise, lese, sove, skrive, spise...og ikke minst...Sex and the city. Jeg er fullstendig hekta og har dessverre bare to episoder igjen av tilsammen seks sesonger...hva skal jeg gjøre etterpå? Bli sosial igjen, kanskje? ;)

Må nevnes at formen ikke er den beste, grunnet usigelig mye hoste og diverse, så jeg er kanskje unnskyldt mitt for tiden sosiale avvik? Uansett, prøver er tatt og hjemme ligger min reseptbelagte hostesaft å bare venter på meg.

Misunnelig? ;)

4 kommentarer:

Katrine sa...

Offda, stakkars Ibsen! Ka sa doberman-eiaren?? Håpe Ibsen ikkje får varige mén...!

Marianne sa...

Han e borti litt av kvart den der Ibsen. stakkar liden!

Når du har sett ferdig Sex and the city er det bare en ting å gjøre: begynn på nytt!! :) Det e som narkotika, avhengighetsskapende!

Marianne sa...

Stakar Ibsen!!!!!!! Du må gi han ein kjempeklem fra tante!

Hørtes fint ut med 6 sesongar av sex og singelliv! Ein mulighet e jo å finna ein aen serie? One Tree Hill har eg hørt mye bra om, men sett lite sjøl da! :p Syns forresten du har verdens beste unnskyldning for å verr usosial, men du ... ka ska du med reseptbelagt hostesaft når det finns ostapop i verden?

Dåkkår må ha ei kjempego helg!! :) Ska på tentroleir i helgå, så det blir stas og lite søvn!

Må snakkast snart! Saknar deg!!
Go bedring te både deg og Ibsen, hils Olav fra meg og sei at han må ta seg godt av dåkkår!!

Navn: Therese sa...

Katrine: eieren sa irriterande lite...mens Olav holdt på å roa/trøsta Ibsen snakka dei som stod rundt med eieren om at hu ikkje konne komma i parken med en så aggresiv hund....at hu måtte kastrere den, ol. Hu sa bara "å, tror du d?" eller..."Njaa"...så litt kjipt. Me e litt redd han e blitt skremt, så Olav har nettopp tatt an med seg te hundeparken igjen...

Marianne G: Ja, d e heilt sant!!
Haha, MÅ HA!!!kjenne eg allerede har fått abstinenser!!!Takk for tipset!

Marianne H: Done;)
Eg får spare penger te ein ny, velga ut med omhu!!takk for tipså, Olav foreslo faktisk dei samme!!
eg trodde aldri eg sko sei d...MEN..eg har spist så mye ostapop at eg e kvalm!!

Enig, me får ringast itte helgå:)) må hørra kossen d har gått!:))Savne deg o!:)