lørdag 17. oktober 2009

Siste lørdag....

....på skolen med skrivepanikk! Deilig!

Nå nærmer det seg slutten på denne lange ferden kalt "skriving av masteroppgave".
Jeg har en del retting igjen, men selve "skriveprosessen" er ferdig.
Det er faktisk vanskelig å finne egne feil når man er såå lei av teksten...men jeg vet de er der....

Jeg som i utgangspunktet ikke liker kaffe ( bortsett i fra latte, mocca, osv) har overgått meg selv denne perioden. Pulverkaffe er ordet. Jeg venter til den blir sånn passe lunken, setter i sugerøret (for å unngå misfarging av tennene, så klart) og tar hele innholdet for meg i noen slurper.

Koffein, værsågod og tusentakk!!


I går var Olav og jeg på middag hos Ida og Kristoffer. Det smakte himmelsk, vi nærmest rullet hjem. Godt selskap, god mat og drikke, kan man be om mer på en fredagskveld?

I kveld er kvelden. Lillebror & Knerten.
Nå skal barndomsminner visualiseres og vekkes til live på et filmlerret.
Jeg er klar, Helene og Marianne!

Men nå, back to work!

Ha en fin lørdag!

- Ibsen og Therese

3 kommentarer:

Katrine sa...

Lykke teeeeeeee med siste innspurt, detta klare du kjempefint! Stå på jentå :D

May Synnøve sa...

Og der fant eg det og!;)Det e bare ein fryd for hjernen å lesa inne på bloggen din; hvilket vokabular!!

Navn: Therese sa...

Katrine: TUSEN TAKK :))ikkje mye igjen nå...!!

May Synnøve: hehe, godt me finne tebake te kvarandre ;)) Så kjekt du like vokabularet mitt..hehe