fredag 23. oktober 2009

Vaksine eller ikke?



Jeg var frem til mandag helt sikker på at jeg ikke skulle ta vaksine mot svineinfluensa. De siste nyhetene på "grisefronten" fikk meg derimot til å bli skeptisk til egen beslutning. Da legen min i tillegg erklærte meg i "risikogruppen" var saken avgjort. Så da blir det vaksine på meg.

Har dere bestemt dere angående dette?

I kveld er Ibsen og jeg alene hjemme. Jeg har nettopp spist laks. Olav er ikke direkte vilt begeistret for fisk, så da griper jeg anledningen og nyter et måltid fra havet uten at han rynker på nesen ;)

Ha en fortsatt fin fredagskveld!

4 kommentarer:

Marianne sa...

Hmmm... Eg òg begynte å få mine tvil i dag. Kan godt ver eg tar vaksinen, men mest av solidaritet mot folk som e i risikogruppene. Pluss at immunforsvaret mitt virke litt dårlig i høst. Koffer e du i risikogruppå?

Klem

Navn: Therese sa...

d va jo veldig heroisk av deg, søster!! Takk for støtten ;))

Eg har astma og allergi...samt extremt dårlig immunforsvar, som du sikkert har merka!;))

Nattaklem!

Marianne sa...

Ja du kjenne meg, engelen sjøl!

Du, dårlig immunforsvar?? ;) Det hadde eg aldri trodd...

Jeje, god natt frue! Klem

Katrine sa...

hmm, nai eg har ikkje bestemt meg-eg e vel strengt tatt verken i risikogruppå eller veldigt mye i kontakt med folk som e det (stvg e longt vekke, sant?), så eg vett ikkje heilt om eg trenge d. På den aen sida så e d maks pyton å få influenså, så---