fredag 22. januar 2010

Visste dere at?

Jeg kaster meg på "syv ting dere kanskje ikke visste om meg"-bølgen her inne ;

1. Jeg ha ei flaske vann både ved sengen og i håndvesken.

2. Jeg kjøpte min første mascara da jeg var 19 år, da tok jeg også hull i ørene. Ung og vill :P

3. Jeg er livredd for tennene mine (en smule tannfiksert, har alltid vært det, vil nok trolig alltid være det også...hehe)

4. Det hadde vært helt fantastisk å få møte kongefamilien

5. Bestemor er heltinnen min

6. Jeg vil lære å spille piano en vakker dag

7. Jeg liker ikke å bake kaker

Så...hva overrasket dere mest? Ingenting, kanskje? hehe :)

Din tur!:)

Nå venter jeg bare på at Olav skal komme hjem fra Oslo <3
I god tradisjons tro har han også ei ny bok til meg i bagasjen, gleder meg :))


God helg, alle sammen:)

2 kommentarer:

Marianne sa...

Ska sei, 19 år då du kjøpte din første mascara. Eg va vill og gal allerede i 6. klasse, då sto me jentene i klassen på doen på skulen og smørte på oss eyeliner :)

Benti sa...

hehe morro å lese dette:) Ikke værst at du var 19 år da du kjøpte din første mascara:P