mandag 22. februar 2010

En liten gåte til dere:

Er det virkelig slik?

Det var en gang en perfekt mann og en perfekt kvinne.
De traff hverandre og siden deres forhold var perfekt, giftet de seg.

Bryllupet var perfekt og deres liv som gift par var også perfekt.

En juleaften der det snødde mye kjørte det perfekte paret bilen på en svingete vei. Plutselig så de noen ved veikanten som hadde punktert.
Det var julenissen med sekken full av presanger.

Ettersom det de ikke ville skuffe alle barn, tilbød de nissen å sitte på med de slik at han rakk å dele ut alle presangene. Så begynte de å dele ut presangene.

Dessverre ble været dårligere og de tre kom ut for en ulykke.

Bare en av de tre overlevde. Hvem?


(Tenk først før du ser svaret nedenfor.)

















Selvsagt var det kvinnen som overlevde.

Hun er den eneste av de tre personene som eksisterer i virkeligheten.

Alle vet at nissen og den perfekte mannen ikke eksisterer.


For kvinner slutter historien her. Menn kan lese videre.








Bonus for menn:
Dersom nissen og den perfekte mannen ikke eksisterer, så betyr det at det var kvinnen som kjørte.

Det forklarer ulykken.......



........og en ting til: Om du er kvinne og leste slutten av historien så beviser det at:

Kvinner aldri gjør som de blir fortalt ;-)

5 kommentarer:

katrine sa...

Ka? neeeida, eg kjenne meg aldeles ikkje igjen i detta her :p (men ja, eg tog an!)

Hauge sa...

tihihi!

Navn: Therese sa...

Haha:))Klart ME ikkje kjenne oss igjen, men så e jo me nåke for oss sjøl:P

Sigrid sa...

morsomt :D leste an for mamma og hu lo veldi:D

Navn: Therese sa...

Sigrid: hehe:)
Eg falt for denna eg o, ingen dum gåte!!