mandag 5. april 2010

Oppdateringer

(Jeg er blitt fryktelig sløv når det kommer til oppdatering av bloggen- fryktelig sløv).

Påsken har gått ufattelig fort, den er jo over før den har begynt!
I år har vi:

- Besøkt bestemor og bestefar på Moi, samt truffet noen onkler og tanter
- Vært på hyttetur med foreldrene til Olav, hvor vi feiret min kjæres 26-års dag
- Hatt overnattingsbesøk av Benedicte og John
- Helgetur til Haugesund, hvor vi har besøkt familie, naboer og venner.
- Vennebesøk her i (rekke)huset.



I tillegg har vi endelig fått tak i en (nyydelig hvit)skjenk til å ha i stuen, samt to fantastiske godstoler. Takk og pris for lagerutsalg og Finn.no(og Olav som er en kløpper til å finne "alt" på nett!)!
Vi fikk det for en pris som "nyetablerte" liker ;)

Det har blitt litt klesshopping også, vi ble tipset om en butikk i Haugesund som hadde godt utvalgt av klær for...de som vokser fort....og der var det mye fint!
"Jeg fant, jeg fant" og Olav dro kortet (den snillingen).
Så nå er jeg klar for både bryllup, konfirmasjon og vår/sommervær. Hurra :)

Benedicte har også lånt oss (sin ekstra) TV til å ha på soverommet. Vi fant ut at det var billigere med en ekstra TV enn parterapi nå i fotballsesongen ;))

Ibsen er helt utslitt etter en travel påske- og det er vel egentlig jeg også.
Dermed skal denne siste fridagen nytes på benken, med kun noen småturer ned i kjelleren for å henge opp/vaske klær.




Ha en deilig dag:)


4 kommentarer:

Hauge sa...

..og Samson e heilt enige i at påsken tok slutt litt for fort..! Han mase heila tiå itte knopis, å eg forsto ikkje ka han meinte, heilt te eg fant ut han har ein talefeil, og da va "kompis" han maste itte. Eg forsto da vell helst når han i dagmorges sprang ut dørå før eg fekk tatt på båndet uten å kikka seg øve skulderå ein gong. Han forklarte ittepå han og kompisen Ibsen sko på påskeferie, så eg vett ikkje eg ka di har pønska på i påsjen..

Birgitte sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Birgitte sa...

Så koseligt å lesa om påsken dokkas! Ser ut til å ver litt meir innholdsrike enn min, som har gått i jobb og hyttetur.. Og sjølsagt påskeeggkoking! Ha ein ellers flotte veka! Me sko gjerna ha truffes ein dag! Har jo fortsatt denne husmorkvelden t goa... ;)
Klemmen!

Navn: Therese sa...

Heidi: haha, nå lo eg godt! Stakkars Samson! alle misforståelser talefeil kan medføra!! Men nå forstår eg koffår Ibsen prøvde å bita seg fri då han stod ute i bånd her om dagen!! Greit å veta at han og Samson har lagt ein rømningsplan...så me kan passa litt bedre på!!

Birgitte: d høres ut som du o har hatt ein goe og stemningsfull påske:))