fredag 14. oktober 2011

Høstferie

Oskar og jeg har vært en tur i Haugesund hvor vi har vært sammen med mormor og morfar,
tante og onkel, gamle venninner og naboer.
Været var i kjent stil forferdelig, men det hindret oss ikke i å være ute på vift hele dagene!
Fine byen min!

På søndag var vi i 20-års dag til søskenbarn Terje! Festen kom overraskende på jubilanten og folk hadde komt langveisfra for å feire kjekkasen! Det ble en hyggelig kveld i trivelig lag!
Smørbrød, kaffe og kaker stod på menyen!

De siste kveldene denne uken har jeg drevet med scrapping(!) av babyalbumet til Oskar. Det begynner såvidt å ta form! Jeg har tidligere uttalt at det ikke vil bli ferdig før til bryllupet hans, men nå tror jeg jammen meg jeg skal klare å få det ferdig til han står konfirmant!
Work in progress...!

I dag har vi lunsjet hos Helene og hun disket opp med nystekte vafler og eplescones! Herlig!
Olav plukket oss opp i ettermiddag og sammen drog vi inn til sentrum og "Høst Marknad". Det var bugnede boder med all slags herligheter! Allikevel endte vi opp på Peppes, men veldig godt det også!;) Oskar og jeg fikk også kjørt karusell og poden uttalte flere ganger; "Ååååå!" under turen, mens han samtidig passet på at pappaen så på han.

I morgen skal vi på bondegårdsbesøk sammen med bestemor og bestefar, ellers så tar vi det som det kommer! Deilig å ikke ha så altfor mange planer i løpet av helga også!

God helg!

PS: Katrine, jeg er ikke sint, bare veldig, veldig skuffet! Lenge til jeg tør gå innpå din blogg igjen! Haha:)

1 kommentar:

Kat sa...

Åh kom an, eg hadde advarslar i tri postar før, og øverst i posten (som då og altså hadde tittel "Slanger"), det burde vel gi deg et sånn passe klart hint? ^^ Godt du ikkje omkom av skrekk, ialle fall :) Hils mannfolkå!

ps: siden eg oppdatere i hytt å pine så e d allerede nå to nye psater itte horrordyrå dine, så d e ikkje så lenge t de e vekke fra bloggen altså!