torsdag 3. april 2008

Noen ganger...


er det deilig å bare ligge strekk ut uten å gjøre en eneste ting.
For mye rangling og for lite søvn har ført til ei ekstremt slapp uke for min del.
Først i dag våknet jeg litt til og hadde storvask på rommet. Et ubeskrivelig antall hybelkaniner måtte bøte med livet da jeg gikk løs på dem med støvsugeren.
Etterpå satte jeg meg fornøyd ned med litt pensum. Gikk løs på ei engelsk bok sammen med et fantastisk hjelpemiddel, Quicktionary. Et ganske så nytt fenomen for meg, lånt av Olav. En stor "penn" hvor fremmedordene bare popper opp;) Kan det bli bedre? (hvis vi ser vekk i fra å få hele pensum på norsk, da...)
Nå til helga blir det jobbing og skolearbeid, samt "Se hvem som snakker" maratonfilmkveld med Olav. Han har nemlig bestilt alle tre filmene, så det blir kjekt! (ihvertfall for meg....)
Avslutningsvis ønsker jeg å takke Marianne, Birgitte og Mona Elin for atter en fantastisk og stimulerende tirsdagskveld foran avguden deres! Tirsdagene er ikke det samme uten!
God helg, alle sammen!


2 kommentarer:

Marianne sa...

Oh yeah, we løv our avgod!Og tisdagskveldane e kje den same uten å dyrka den samen med deg!

Navn: Therese sa...

Ååå, takk, kjære søster Marianne!
La oss lovprise den sammen:P
(skjønt, det e vel d me allerede gjørr...men la oss fortsetta me d!)

Blir d Sandnes på det i helgå, eller reise du him?