torsdag 5. juni 2008

Sol ute...

....men dessverre ikke inne. Sola skinner aldri på lesesalen.
Sånt er det bare.


17. mai i Stavanger


På besøk hos Benedicte i Haugesund



Kuleste bøttegrillen ever- rosa!


Siden sist har jeg levert en elendig skrevet hjemmeeksamen og tilbragt x- antall timer på en svett og klam lesesal. Muntlig eksamen nærmer seg med stormskritt, det er på skrivende tidspunkt nøyaktig ei uke til....

Selv om jeg ikke akkurat har et direkte aktivt sosialt liv for tiden, har jeg allikevel fått meg en tur til Haugesund, Benedicte, gamle, gode naboer, andre kjenninger, Haraldsgatå, Amanda, Tina og resten av familien.

På lørdagen kom Olav og vi reiste til Skudeneshavn og Sommergospel. Masse kjensfolk der også, noe som alltid er hyggelig. Traff til og med noen siddiser, hvor av en av dem endte opp i baksete (alene) i bilen på vei hjem til Stavanger samme kveld.

Håper forkjølelsen er bedre nå, Erik ;)

Det er atter en gang liv i avgudskroken vår i søsterhjemmet. Etter fire måneder med total stillhet kan vi igjen glede oss over den "salige visshet, TV`en er vår".

Nå skal jeg lese litt før jeg setter med i godstolen og ser "Den syvende himmel".

Ahhhh :)


Ingen kommentarer: