mandag 25. august 2008

Skolestart

Nå har Kina gått tilbake til sin daglige diktatur og jeg er på plass bak pulten igjen.
Sprekkfull av informasjon, nye kompendier og professorere tar jeg nå fatt på mitt femte år som student.

Jeg har kjøpt tre nye blyanter, to kulepenner, viskelær, én skriveblokk, én blanco, ny filofax og én rosa utgulingspenn.
To bukser, én genser og sko (fortsatt sommersalgt, løp og kjøp!)

Husleien for neste måned er betalt. Ett av to brilleglass er betalt. Resten står på avbetaling, kontoen falt død om i butikken.
Jeg skulle aldri kjøpt den ekstra blyanten.

Nå skal jeg ta kvelden før jeg går løs på vitenskapsteori, ulike metoder og statistikk.

PANG! Det nye semesteret er herved i gang!

Lykke til, alle sammen:)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lykke til du også! Jeg innså nettopp at jeg er fullbooket frem til 31 oktober MINST, og det er før jeg har fått timelistene for de to jobbene jeg har klart å påta meg...hildring, hvor mange timer var det i døgnet, sa du? Oioi, godt vi er veteraner på skolestart, for dette kan ta pusten fra noen og enhver ;p

Navn: Therese sa...

Likeså, du, likeså!
Skjønner ikke hva vi klagde over da vi gikk på Vardafjell! Vi skulle bare visst (eller kanskje ikke)!

Høres ut som du ikke får fritidsproblemer med det første, nei...

Veteraner, ja...kule og rolige som få:P