søndag 1. mars 2009

Slakk søndag



Ibsen vet å holde hviledagen hellig....det gjelder forsåvidt meg også, ihvertfall i dag......
På fredag hadde jeg eksamen, utrolig befriende og deilig å være ferdig! Nå er det bånn gass med masteroppgaven, så er jeg ferdig med studiene....litt skummelt...men kanskje aller mest gledelig....
Marianne H. var hos meg fra torsdag til lørdag, noe som var veldig koselig! :) Vi fikk også besøk av Sølvi og Bjørn Erik på fredagskvelden.
Stikkord: mat og prat :P
Ha ei god uke alle sammen!

6 kommentarer:

Marianne sa...

ska sei Ibsen ser ut te å ta søndagen med ro ja! Gutten sin det!! :)

Va ei så koselige helg! koste meg masse!! :)
Håpe det ikkje blir lenge te neste gong me sees!!

Klem fra Marianne!

Navn: Therese sa...

hei du:) hurra, ein ny leser( som i tillegg kommenterer,hehe) :D

Va kjekt du ville komma, velkommen igjen!:)me må nok få fingen ut litt oftare, ja ;)

Klem

Birte sa...

haha såg veldig bedagelig ut!! hihi kossen gjekk d på eksamen då?? bedre enn på quizen rekne eg me!!
Koselig me date foresten!!!

Navn: Therese sa...

Birtusen min :)
Eksamen gjekk bra, e ufattelig gla eg e ferdig!!:)Quizen fant me ut me va veldig fornøyd med, så d så;)

Ibsen e et bedageli dyr, ikkje heilt ulik eierne;) du må komma på besøk!:)

Looking forward to next date, honey!

Anonym sa...

hildring så dyret har vokst siden forrige blogginnlegg! Blir ein liten kalv, det der ;)
Gratulera med overstått eksamen, hipp hurra for deg!

Navn: Therese sa...

Katrine: Ja, han vokse skremmande fort!!d e sånt at eg slite litt med å bera han...sukk;) eg vil ha han liten ei stond te!!hehe du får vel ikkje sitt an før han e kalv heller, du...godt me har blogg;)

Eksmen e alltid godt å få øvestått...så takk for det:)