lørdag 6. juni 2009

Lørdagskveld.....

....i stua.

I dag har jeg vært på jobb. Olav og Ibsen reiste på guttetur i går med en hel gjeng.
Jeg prøver å innbille meg selv at det er deilig å være alene, men er fremdeles ikke overbevist. Samtidig så er jeg så trøtt at det bare er deilig å ligge som et slakt i sofaen med litt digg og underholdning på TV.

I morgen har jeg planer om å få skille- det vil si at jeg skal sole meg. Uansett vær. Regner det er det rett bort til Hillevåg og brun og blid. Jeg vil ikke gå i ett med brudekjolen på den store dagen, dermed er det på tide med litt handling, for sånt innebærer en del jobbing for min del...hehe

Til nå har jeg drømt om blått og svart hår,klovnesminke, rosa klemmer og en kjole som ikke ser ut i måneskinn på bryllupsdagen. Uansett hvordan resultatet blir, brun skal ihvertfall være...;=)

Ha en fin lørdagskveld og ei fortsatt god helg!

2 kommentarer:

Marianne sa...

Oh no ... stakkars deg!! hvis eg nåken gong ska gifta meg så komme eg nok te å joina den drømmeklubben der! Men du, eg e overbevist om at du komme te å bli ei nydelige brune brud med perfekt sminke og den flottaste prinsessekjolen!!

Ha ei flotte helg! Gla i deg! :)

Navn: Therese sa...

Når du gifte deg vil du nok joina den klubben, ja!hehe Men tusen takk, satse på at du ihvertfall har litt rett ;)

Kossen va Trondheim? Og gratulera med ferie!!!:)) e nok ein deilig følelse!

Eg ringe deg snart, eg! Har et spørsmål ;)

Gla i deg o!