tirsdag 7. juli 2009

Nå er det....


18dager igjen til bryllup!

I går var jeg på Agape for å prøve kjolen for siste gang før bryllupet...den satt som et skudd :P Nå skal den stimes og strykes etter alle kunstens regler...så skal den henge hos frisøren til den store dagen.
Spørsmålet er foreløpig: diadem eller ikke diadem? Jeg har funnet et jeg likte veldig godt, nesten usynlig, men ble allikevel litt "prikken over i`en"
So...what do you think?

Utdrikningslaget i Haugesund var utrolig gøy, Benedicte hadde virkelig jobba iherdig for å gjøre dagen minnerik og kjekk for meg!
Jeg føler meg heldig som har så mange gode venninner! *smask*
Den største overraskelsen var nok at søskenbarna mine Linda og Kristine plutselig dukka opp, helt fra Ualand og Heskestad!Ikke verst å reise så langt for et utdrikningslag! Thanks :))
Og til alle dere andre: Takk for at dere kom, satt umåtelig stor pris på det!:))
(skal prøve å få lagt ut litt bilder fra dagen etterhvert...må nok ty til Olav sin Mac...)

I går var turtelduene hos fotografen og tok kjærestebilder...hehe Greit å øve seg litt til bryllupet ;)

I dag kaster Ibsen opp og er ellers ikke helt i form...jeg skriver fortsatt på resultatanalysen og er ikke helt i humør ;)VIL HA FERIE!

Ellers...er det mye småplukk å hanskes med...ting som stresser en del...små ting..men som i det store løpet blir for mye på en gang...MEN nå er gangen ferdig malt, takket være Olav og mora hans. Den ble kjempefin!:)
Olav overrasket meg med nyvaska, nymalt og nydekorert gang da jeg kom hjem på søndag:) *min snille handyman*

Nå får jeg skrive litt til...eller mye...alt etter som ;)
Ha en fin tirsdag!

1 kommentar:

Kristina sa...

Hei hei søta. Du kommenterte innlegget mitt "hvem er dere skjønninger" og ville bare si tusen takk for at nettopp DU leser bloggen min, det setter jeg vanvittig stor pris på. Håper på flere koselige kommentarer fra deg i fremtiden. Det du skreiv betydde mye for meg, og var så absolutt ikke kjedelig!

Ha en kjempe fin tirsdag videre ,så blogges vi :D Stor klem fra Kristina