lørdag 3. oktober 2009

Innekos


hva er vel deiligere enn fyr i peisen på kalde høstkvelder?

Denne helga så langt er gått til skriving (sjokk) og bursdagsselskap.
Ibsen og jeg er på skolen. Det er 18 dager til jeg skal levere masteroppgaven.
Det er mye som gjenstår. Allikevel jobber jeg sent. Det er både stressende og irriterende. Tom for (pulver)kaffe er jeg også (dvs. tom for koffein).

I kveld skal Ibsen og jeg være alene. Faktisk tror jeg det skal bli ganske så greit!
Jeg har planer om å lese litt, fyre i peisen, drikke noe varmt og spise noe knask.
Det er faktisk veldig koselig med skikkelig høstvær ute, når man har ei god og varm stue å slappe av i!

Ha en fin lørdagskveld! :)

2 kommentarer:

Helene sa...

Ååå dt hørtes skikkeligt herligt ut!! :D Innekos e absolutt digg når vere e som dt e. Likte forresten bilde av Ibsen på bloggen, ein nydelige og fotogene hund! Klare fint å speila på ka både han og du tenke om skriving ;)
*keep up the good work!!*

Navn: Therese sa...

Hehe, tusen takk, søster! *stolt mamma*

hadde vært kosli med et besøk snart :))