torsdag 29. oktober 2009

Skog og mark vs Cafè og park

Bilde fra vår første date, langt oppe på fjellet en plass. Olav sa vi måtte ha et bilde å vise fra vårt første møte i bryllupet vårt.


Jeg har alltid trodd at jeg har vært glad i turer i skog og mark. Helt til jeg traff Olav. Han klarte til og med å presisere det i bryllupstalen sin til meg at turer til "cafè og park" var mer passende for mitt interesseområde. I følge han er jeg like klumsete i naturen som kyrne er når de blir sluppet ut av fjøset etter en lang vinter inne.

Vel, selv er jeg fornøyd med egne prestasjoner i Guds frie natur. Jeg har god utholdenhet og faller ikke mer enn at jeg kan reise meg igjen. Noen innvendinger?

5 kommentarer:

Marianne sa...

Du e så flinke atte! Me får ta oss ein tur ein gang (men kanskje når det blir varmare ute...)

Navn: Therese sa...

Ikkje sant? tusen takk, forresten :P ;)

Det må me gjørr!:))ein sånn reprise av påsketuren, kanskje? ;) :)

Marianne sa...

Hehe, ja påsketuren va virkelig Guds frie natur ;) Det va jo kjempekoseligt då!

Birgitte sa...

"Olav sa vi måtte ha et bilde å vise fra vårt første møte i bryllupet vårt." Rett på sak her, ja :o) Herligt!!!

Navn: Therese sa...

Mmm, d gjekk raka vegen!;)