torsdag 14. januar 2010

Gliset

Dan ville så gjerne se gliset vårt, so here you go:

Dette bildet er riktig nok googlet, men samme farge og samme modell ;)

Ellers er det sløve dager for Ibsen og meg her i borettslaget.
Jeg har store planer om å være på bena igjen til mandag, så her er det egenpleie for alle penga!

Dårlig oppdatert blogg handler rett og slett om at det ikke skjer noen ting.
Sove, spise, sove- dager er sjeldent kjekt å lese om ;)

Nå drømmer jeg om sommer, varme og sol. Gleder meg til å gå i kjole hver dag (ihvertfall nesten hver dag). Da er det sommer, da!


...èn av H&M sine sommerkjoler fra i år....måtte inn å sniktitte;)

Kle dere godt i kulden, mens vi venter på varmere tider! :)

God natt!

PS: Gratulerer så mye med dagen i dag, kjære Ida!


3 kommentarer:

Marianne sa...

Ska sei for et glis :)
Mitt glis e på sykehus... Det har an vært de siste to ukene, og spørsmålet e om an e død eller om verkstedet vil gjenopplive han. Me vente i spenning!

Håpe det går bra med helså snart. Og at du får nyte den store dagen på søndag :)

Klem

Navn: Therese sa...

thank u :))
Kossen går d med stakkars Fomle nå?

Tusen takk, dagen va go og helså komme seg stadig :)

klem

Dan B. sa...

Kongebil!

Her oppe i froland er det kun traktor som gjelder tror jeg, så en sånn bil kan jeg bare se langt etter...

Lykke til med gliset:-)