søndag 3. februar 2008

Kultur

Det er ikke kulturåret for ingenting, og i og med at jeg bor i selveste kulturhovedstaden
må bare dette prøves ut.
Det å se Kongen og Dronningen på åpningsfesten i Sandnes, tok selvfølgelig kaka. Men det stopper ikke der:

Tirsdag var Birgitte og jeg på teater hvor vi så "Maktå på straen". En kulturell og gratis opplevelse (takke være Birgitte og SR Bank) med fingermat og vin i pausen.
Det å gå på date med Birgitte anbefales på det varmeste! For mer informasjon, kontakt meg omgående! (dette er for all del ikke en kontaktannonse, men det anbefales).

Spåsøstrene Marianne og Birgitte forutser også kommende hendelser i dette kulturåret. Jeg er litt skeptisk til spådommen om meg selv, men er ydmyk overfor deres evner.
Så, gutter, ta en tur på besøk til dem, så kikker de nok villig ned i kulen sin for å spå deres fremtid! (dette er fortsatt ikke en kontaktannonnse, men det er slettes ikke dumt!)

Nå må jeg skrive videre på oppgaven..skal bare se om det går noe kjekt på TV først.
Snakkes:)

3 kommentarer:

Birte sa...

Ska sei du har blitt kulturell av deg...HIIH hørtes kjekt ut;)

Anonym sa...

Hei frøken!
Må nesten prøva meg på å legga inn ein kommentar på den fine nye bloggen din! Så flinke du e t å skriva-eg smile alltid når eg har vært innpå her og lest! Ha ei god helg!
klem

Navn: Therese sa...

Birte: Hehe, ja, d e ganske kjekt! Gjelde å menga seg me likesinna:P

Katrine: Så kjekt me kommetar fra frk. Kongshavn, da:)
Kjekt at du like å lesa bloggen min:) Må nå sei at d e gjensidig:)