søndag 20. september 2009

Helga så langt....






Nå er det jammen meg søndag igjen! Helga er mer eller mindre over.
Den har som vanlig gått kjempefort, til tross for mange timer i brakka og på kontoret. Jeg har hatt heldig selskap av Ida, noe som ihvertfall har gjort pausene mye kjekkere.
Fredag var jeg hos Mariann på middag. Der vanket det både forrett, middag og dessert, samt god drikke. Veldig koselig :)


Etter skolen i går var Olav og jeg på besøk hos Johanne og guttene.TV, taco og koselig prat. I dag har jeg levert førsteutkastet av drøftingen min...*sukk, ingen god følelse der, nei*

I kveld er det TV, TV og atter TV, hvis ikke noe annet dukker opp.
Tror jeg skal finne frem ei god bok også, tenne lys og finne noe varmt å drikke.

Søndager er tross alt helg det også!


Ps: Bildene av Ibsen er tatt av Katrine forrige helg :)

Ingen kommentarer: