tirsdag 22. september 2009

Noen.....


.....som har lyst å se denne filmen med meg? :=)

13 kommentarer:

Bjørn Erik/Sølvi sa...

Ser ut som en fin film:)

Marianne sa...

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

Helene sa...

Ååå Knerten! :P Dt var du som var kledd ut som Lillebror i særemnet vårt? Mary-Ann var mormor??
E sikkert ein kjempesøte film!! :) Ka tid tenke du se an?? E me hvis dagen passe!

Navn: Therese sa...

Bjørn Erik og Sølvi : sleng dåkkår på:)

Marianne: Kati komme du te siddisland igjen?

Helene: hehe, eg va kledd ut som Lillebror, med Knerten i lommå :P Mary- Ann va mormor, ja!!hehe.
Du va søte Pippi, ikkje sant?

Hadde vært kjekt å fått med Marianne o, hvis hu e hima:)) vente på svar fra deg, frk. Grundetjern!!

Marianne sa...

eg og vil!!!!!!!!!!!!!

Navn: Therese sa...

Tror jammen meg at enten så må Marianne og Marianne komma her te oss, eller så får Helene og meg (evnt.Sølvi)ta oss ein fine Hgsd-tur!!:))Alt for Knerten!!

Du reise snart Marianne H, ikkje sant? Kor lenge får filmen på kino??

Anette sa...

men jenter da - Knerten har jo ikke premiere før 16. oktober! Og den går sikkert på kino fram til jul, så det er nok ikke noe hastverk.
*jeg vil forresten også*

Navn: Therese sa...

AHA!! thanks, Anette!!:)) Godt nåken holle seg oppdaterte!!
Og ein glede at du vil "joina" :))

Men då e du Marianne H, hima igjen fra d store utland, ikkje sant?

Helene sa...

Eg kan feks lør 17.okt hvis nåken vil gå då? :P elle på søndagen?

Ja eg var Pippi. Tror me hadde ein ganske kjekke oppvisning! Einaste eg huske var at dt var litt flaut å komma te fransk i timen ittepå med påmalte fregner og bustete hår itte den "bøylen" som fekk flettene te å stå rett ut ;)

Marianne sa...

Eg kan sikkert òg 17. oktober. Har kjempelyst å se an altså! Eller en annen dag. For Knerten kan eg til og med ta ein dagstur te siddisland altså :) Sjøl om filmen har fått kritikk for å ver sexfiksert og altfor skummel for ungar. (Tror personligt at han så meine den filmen e sexfiksert bur i koffert døgnet rundt, 7 dagar i uka, 365 dagar i året!)

Navn: Therese sa...

Fredag 17.oktober it is!! :))

Så kan jo alle som ønske bara slenga seg på, så bestille med bilettar når d nærme seg?:)

Eg like "alt for Knerten"-holdningå di, Marianne! Med sex eller ei!!
Må forresten væra ein bitter fyr...hehe

Anette sa...

Oioi, jeg har falt litt av lasset her, ser jeg.

For det første: 17. oktober er en lørdag, og ikke en fredag, Therese:)

Og for det andre: jeg jobber på kinoen i Sandnes den helga (er jo derfor jeg har oversikt over premieredatoer og slikt..), og kan dessverre ikke bli med (med mindre dere ville ha gått på kino før klokka tre på dagen...).

For det tredje: skal Knerten være sexfiksert?! HÆ?

Navn: Therese sa...

Anette: d va dumt :/

Og ja, du har rett!:) MEN skreiv heldigvis rett i den siste oppdateringsbloggen ;) *vims*

Og, ja, i følge Dagbladet og diverse andre aviser ska visst Knerten væra d. Men tror me på d? Nei. hehe