mandag 22. juni 2009

Skulle ønske....



...hjernen min var like våken som Albert sin...men den gang ei.
Hodet mitt har rett og slett tatt ferie..og det uker for tidlig. Det er liksom noe med det å sitte på en øde skole mens de andre studentene har fri...og sola skinner....og bryllupet er rett rundt hjørnet...men jeg MÅ bli ferdig med resultatanalysen først...samt rette på teori- og metodelen...først da kan jeg ta ferie...Når det skulle bli er en annen sak. *sukk*

Helga var ihvertfall kjekk og innholdsrik: Fredag traff jeg Marianne og Morten nede i sentrum. Vi koste oss på Dolly og praten gikk i ett (les: Marianne og jeg pratet i ett). Om kvelden var det pizzafest hos Silje og Helene som reiste til Peru på lørdag, for en måned.
(Helene hadde kjøpt ikke mindre enn 450 gr. ostepop til meg i Sverige. Jammen meg godt at det er snøring og ikke glidelås i brudekjolen min :P)

Lørdag var det skole igjen for Ibsen og meg...Olav arbeidet i huset. Om kvelden var der 30- års dag for svogeren til Olav. Hipp hipp hurra for han!:)
Søndag jobbet begge på spreng hele dagen. Olav pusset og malte grunning (?)i gangen, jeg jobbet med brunfargen i bikini ute på verandaen.

I dag er det ei ny uke med nye muligheter. Jeg har sittet på skolen over en time allerede uten å ha gjort noen ting...god start...Satser på en bedre fortsettelse!

Ha en fin dag!

*Tvitvi til Katrine for siste innspurt med masteren på fredag! You can do it!*

2 kommentarer:

katrine sa...

Takker :) Tror ikkje eg har hatt så mye nerver siden me hadde matte...Wah. Snart ferie! Likte arbeidsfordelingå dokkas; du på terrassen, han inne å male...!

Navn: Therese sa...

huff, dei nervene!!!MEN du klare deg kjempebra på tross av dei!!!Tenkt(som du sa), nå e d snart FERIE!!!! og du e ferdig på skolen o!! (hvis du ikkje ska ta ein PhD??)

Hehe, me e goe på d ;) eg e ihverfall fornøyd!;)

MASSE LYKKE TE!!!