onsdag 9. september 2009

Mitt 100ende






innlegg er herved publisert! Med bilder feil vei (de er faktisk redigert, men lenge leve mine tekniske evner)og diverse andre tekniske feil.

Vi hadde langhelg forrige helg. Torsdag til fredag var vi i Haugesund. Ibsen var hos Nils Henrik og Karina, Oda og Herman.
Olav og jeg overnattet hos Benedicte og Jon. Kveldsmat hos mamma og pappa sammen med Thomas og Heidi,hjemmebeøk hos Marianne H., samt lunsj i byen,litt shopping, kjensfolk i Haraldsgatå, middag på Egon sammen med Benedicte og John og et avsluttende hyttebesøk hos familien Stølen. Et effektivt døgn med andre ord!

Lørdag ble Karen Helene og Bjørn Olav godt gift. Jeg var "barnepike" for dagen og passet på nevøene og niesene hennes (dvs. brudepikene og brudesvennen). Veldig koselig!

Søndag....ZZZZZ....så var den dagen over! ;)

I dag har Olav og jeg 2-års jubileum, hipp hurra! I morgen har vi 1-års forlovelsesdag, hipp hurra for det også!
Vi har feiret meget effektivt, med skole og jobb, husvask, klesvask og shopping på Ikea og Bohus. Ikke å forakte! I morgen får vi endelig spisebord, velkommen på middag! (når vi bare får penger til mat..hehe)

God natt!

2 kommentarer:

katrine sa...

gratulera me jubileum. Eg komme å inspisere spisebordet i mårå ;)

Navn: Therese sa...

Tusen takk:))

Hehe, d blei veldig fint!!! Hurra for IKEA!! men ikkje vær altfor streng, men mangle fortsatt stoltrekk ;)

*glede seg te du komme*