onsdag 14. oktober 2009

Huskeliste

Jeg tror ikke jeg har hatt en så lang "huskeliste" før, som jeg har nå for de neste seks dagene!

Skrivingen går sin gang og It`s learning har virket i hele dag *bank i bordet*
Hodet er sprengfullt av "må,bør og skal gjøre innen da og da",men sånn er det kanskje for alle?

Ibsen er i bedre form, han hoster nesten ikke i det hele tatt. Han oser derimot av energi, noe som sikkert kommer av de små lufteturene han må ta til takke med(grunnet smittefaren). *hehe*

Helgen var ei skikkelig go`helg (se bort i fra alle timene på skolen om dagen)!
Lørdag hadde vi først middagsbesøk av Benedicte og John. Senere på kvelden fikk vi lystig besøk av Ida, Kristoffer og Tom Øyvind.
Det ble sene natta før vi kom i seng, noe som resulterte i en sløv søndag.

Akkurat slik jeg liker det.

Tusen takk for alle oppmuntrende ord i kommentarer, meldinger, o.l! Jeg skal dedikere oppgaven til dere ;)

Ingen kommentarer: